Oldalak

2010. augusztus 24., kedd

pörgés, képek

Ma Mollyval reggel gyakoroltam az eddig tanult trüköket, és most kivételesen nagyon bevolt örögve és alig várta a szavamat. Videóra sajnos nem vettem fel, de azon vagyok. Mindent szépen csinált és a szlalomot most kivételesen nagyon gyorsan megcsinálta. Mégcsak 5 rudat szlalomozunk, de Molly már kezd ráérezni és belejönni a pattogós-technikába. Nagyon cukin csinálta. És most délután csináltam, pár képet róla, mert már rég hoztam. Úúú a szerkesztéssel annyit bajlódtam .:D






















Ma már nem biztos hogy jövök, max ha történik valami rendkívüli és lessz időm irni:)

3 megjegyzés:

  1. Irigykedek a szlalomért nekem is kell ilyen :P

    VálaszTörlés
  2. Köszii. Nem másabb mint néhány paradicsomkaró x). csak lekell festeni:) Bár amennyire jó, még anyirra nemtudjuk hasznéálni:) x) vagyis megyeget:)

    VálaszTörlés
  3. Kinagyitottam a képet és nem nagy kicsit a rúdak közötti távolság? Nézd meg itt mekkorának kell lennie ha már tanitod neki rendesen tanitsd ;-)
    http://www.freeweb.hu/agility-hungary/rajzok/akadalyok/mslalom.gif

    VálaszTörlés