Oldalak

2010. augusztus 22., vasárnap

Bortó-panzio, Molly egy éves

Elnézést hogy tegnap nem irtam  de jszaka 12-re értünk haza és még zuhanyozni se volt kedvem, nemhogy a számitógépet benyomni. Szóval tegnap mentünk egy 'buliba' a Bortó-ra aho bográcsozás és fürdés volt. ott van egy tó aminek van strandrésze is. A  hangulat egész jó volt, bár nemsok ismerős volt. Molyt is vittem persze. Volt ott egy 2 hónapos dobermann Weronika ( Ronni) és egy egy éves Máltai terrier Pimasz. Ő mindig rámászott Mollyra, és kapott is tőle. Hála az égnek nemhagyta magát, viszont érdekes mert amugy Molly nemis tüzel még. Igy 3asban Mollyék egész nap fel alá rohangáltak és egymás után mentek. Ha én elemntem wc-re akkor Molly utánam jött, Mollyután pedig Piimasz és Ronni. és amig wc-n voltam Mollymegvárt:).. és eljutottam odaáig is hogy bemerészkedjek a tóba. Igen ám de Molly vonyitott utánam. A tó lyan volt higy ilyen betonos és lépcsőn mész a tóba és rögtön kb 120cmes. Énn pedig hivtam Mollyt hogy ugorjon be. És egy idő után, amikor kellően energiát beleugrot. Olyat ugott ogy tgeljesen elmerült és nemis láttam hol van. Pánikba estem, és rohantam oda hozzá és kiis vetem a vizböl. ha messzebb lettem volna, magátol em tuti hoigy feluszik mert olyanhirtelen lesüjjedt, ráadásul ugy hogy nemis számitott rá. De utána megnyugodott és uszott velem együtt.:)annyira édesen uszott. Utána kitettem és megrászta magát és mentis játszani Pimaszékkal. Kb eznem végig. vagy 3x fürödtem vele. Aztán este fele fogott néhány békát is és velük játszott. Egész jól sikerültlt, és olyannyira elfáradt hogy már a kovsiban aludt, és még mostis alszik. persze már felkelt de visszaludt. Jaa és ez annyira nem kutyás de mikorottvoltunk, Gyuritol megkérdeztük (mert ő hivott minket, őis dobermannos), hogy mit ünneplünk. Erre elkezdi: " őőőőő              hát ma egyéves a konyhabutor". Annyit röhögtünk rajta. Később aztán elmondtukneki hogy molly ma (azaz tegnap) egy éves/volt. és azt ünnepeltük:) Fénykpező senkinél nemvolt, ezt nagyon sajnálom. De nemsokára hozok videót nektek Mollyról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése