Oldalak

2011. március 27., vasárnap

Hegymászás

Na megint nem írtam egy ideje, de nem is volt kedvem mert nem minden jött össze.
Frisbeeztem Mollyval valamelyik nap, de úgy hogy előőte 4, azaz NÉGY napot hagytam ki, hogy mindenképpen pörögjön. Erre mi volt? na mi? Persze hogy nem pörgött. De az még nem semmi. Egyszerűen, lese szart, a frisbiért utána rohant, aztán meg sem állt, csak szimatolni és ugatni. Azt hittem elbőgöm magam. Ez nem hagyott nyugodni, igy másnap / tegnap előtt / elővettem a korongokat. Pörgött ( jó nemvolt az igazi, de akkor is nagyoon8) ) , és már énis kezdek ráérezni , jól időzíteni a dobást a levegőben elkapásnál, így néha csodálatos eredmények születtek *___* :DD
Ezzel a frisbeeve vagyok már ki, annyira a sportunkká vált, nagyon imádooom*-* Tegnap volt KAKUCS , bár nem mentem, de majd jövőre mi ? :DD^^
Fogunk menni Szilvásváradra a CACIBra, vagyis a Crufts kvalifikációs versenyére *-*
Mollyt már szinte biztos hogy visszük majd Bulgáriába, és laptop is megy, szóval még onnan is lehet hogy tudok majd blogolni *-* Mindjárt nyáriszünet alig várjuk :))
Tegnap voltam mollyval a hegyen, nagyon elfáradtam, Molly kevésbe, de hát ugye 4 lábbal könyebb ..
Aztán nagy valószinűséggel fogok tudni menni Szarvasra az agilitytáborba .. hát én már a rózsaszín felhőkön lebegek ((:
Este hozok képeket a hegymászásról, de nem sokat csináltam, azokat is telefonnal. Na majd feltöltöm, sziasztok.(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése