Oldalak

2011. március 16., szerda

walking.*___*

Nos letettem a kis érettségit, 5ös lett de naná hogy a legnehezebbet húztam :C :D
tegnap nem vittem Molyt sétálni. DE ma vittem Őket ; Beni Molly Angi. Blankával az élen <- Unokahugom, 6 éves :D
Ő vitte Benit, én meg a másik kettőt.
Hááát had ne mondjam hogy minden méternél megálltunk kigabajozni a pórázaikat.
A foci pályán mind3at elengedtem, elég meleg volt, de azért rohangáltak :))) Utána elmentünk a forráshoz, ott nem akartam elengedni őket, mert a vasút közel volt, de miután elment a vonat, engedtem nekik... nagyon okos kutyák egytől egyig *-* Angi idáig volt jókislány. Ezen a sétán nem nagyon akarta megmutatni hogy ő igeni tudja mit jelent az hogy gyere ide :C De azért visszajött, mert Mollyékkal bandázott 8)
Fürödtek a forrásvízben ittak is.. képeket, videót is csináltam, majd hozom (((: /másik bejegyzésbe /
Délután még elviszem Mollyt sétálni, most a mi 'hegyünkre' megyünk. tegnap voltunk ott tesómmal meg Blankával kutyanélkül, és találtunk a lovak végi helye mellett ilyen szénaboglyákat vagy miket :DD Azon ugráltunk :DXDDD Most már kutyástul fogunk:D
Oda nem viszem Angiéket, elég lessz ott Mollyra örködni(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése