Oldalak

2011. március 15., kedd

Elhanyagolva ..

Ez a 4 napos szünet úgyérzem nem sok mindenkinek telt úgy mint nekem. 15 tételt kellett megtanulnom holnapra, vagyis még 4 hátra van. Nem vittem mollyt séálni, de frisbeeztem vele tegnap 2x. Meg ma is. Nagyon pörgött ma, és már kezd menni a levegőben elkapáás*-* Ügyes a láány, scak én rontok.^^"
Majd megpróbálom rávenni anyáékat hogy rendeljünk koronkokat.*-* Hero pup lessz asszem, vagy nemtudom miylenek vannak, nem vagyok még ebben otthon. még.
Képeket ezer éve nem hoztam, de nincsne meg az usb lábel -.-.
Angit vittem tegnap sétálni, nagyon új lehetett még neki, félt a hangos zajoktól, de szépen sétált ahhoz képest hogy a 2. vagyis az első ilyne hoszabb séta volt ^^
Mostmár tényleg elfogom kezdeni Mollyval tanulni ezt a lábamra ugrós trükköt, frsibeebe ugyis kellesz, megmár mióta tervezem z_z
Megyek tanulni, aztán lehet hogy leviszem a minifalkát {beni angi Molly } a focipályára rohangálni (: Az jó bennük, hgy mind visszahivhatóak. beni nem megy messzire, Angi behivható, moy is, szóval jó délután elébe nézek :DD
:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése