Oldalak

2011. március 5., szombat

Tervek ..

Régen nemirtam, de elment a kedvem :S Persze hogy nem megyek a Köztársasági kupára, ugyan mire számítottam ? Igazából az a baj hogy most meg nincsen fuvar legalább Miskolctól.
Elegem van ezekből a 'kudarc'-okból, a farsangi kupára is mentem volna, az se jött össze :'(
Na elterveztem/tervezem a 'jövőmet'.. hú ez így furán hangzik.:d
Úgy gondoltam, hogy ezen az éven gőz erővel végzem majd a diákmunká(ka)t ( nemmitnha annyi lenne, remélem azért találok ^^" )
És amikor készen állunk avagy jövőre vagy 2 év múlva indulok versenyeken, addig gyűjtöm rá a pénzt. És nemhsizem hogy a dogdancing versenyre mennék ( vagy kitudja , meg amiket közel rendeznek arra mennék :) ) mert inkább a fisbbeet akarom versenyszerűen űzni, és nem vagyok olyan anyagi toppon, hogy ' csak úgy ' menjek mindenféle versenyre, mert inkább úgymond vannak céljaim.
Attól félek hogy nem sokan akarnak majd alkalmazni egy 15 évest:(.
De akkoris, most nagyon elszántam magam ezzel, szóval valószinűleg a Heroszra sem megyek... és semmire sem. Bár ami még szóba jöhet az az hogy ugye sok kiállításon szokott lenni bemutató ( dd, frsibee ) és ha úgy van énis bemutatóznék, de nem tudom hogy zajlik és hol egy ilyen jelentkezés :))
Mert kiállításokra valószinüleg úgyis járnánk, vagy legalábbis a Debrecenben rendezettekre mennék.
Bár nemrég hallottam olyasmit hogy a IDC ( világ dobermann kiáll.) kiállítást gyönyörűen beszervezték az aguszusztus végén lévő Debreceni kiállitással egy időben -.-""
És az IDC-re 'kötelességünk' menni mert apa is szervező szóval ... és hogy ott mennyire látnak szivesen egy westiet:D najóó persze h elviszem, nem fognak kinézni                                               szerintem :D
Na bocsánat de ez most úgy kijött belőlem ((:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése