Oldalak

2011. április 4., hétfő

Nem taláom a szavakat ♥

♥   ♥    ♥   ♥    ♥    ♥    ♥    ♥
Nincs elég szíív erre (L)
Fúúú ma Molly bámulatba eljtett*-*
Frisbeeseknek lehet hogy már nem nagy szám, és énis igaz az vagyok .. de Molly*-*
Kezdem a legelején ..:DDxD
jórégen irtam .. hát voltak sikerek, nemsikereik : SS
ma elővettem a korongokat.. PörgöttPörgött*_*
és a lergjobb.. mostmár kijelenthetem hogy a levegőben elkapásnél sikerült feljebb csúsznunk a létrán :LL Már nem az van, hogy megkerül, és rögtön ugrik reflecböl a korongért ( avagy kénytelen vagyok kicsiket dobni ) haneeem már kb 1-2 méterrel előrébb is elkapja a Levegőben a korongot ( viccesen hangozhat hogy mit újjongok a kemény 1 méterrel de akkoriss.. rózsaszínfelhőők(L)(L)(L) ) avagy már fut érte , innen már nincsmegállás :)
Van videóis, de nemhsizem hogy megszerkesztem, mert a videószerkesztővel csak az agyvizemet forralnám, majd max tesómék gépén megpróbálom ( Zsófii, megkapod nyersen a videót :É : $$ :DD)
B E  H A P P Y ♥ : DD
Kitudnék ugrani a bőrömböl ..:D
Fejlemények :
• Hamarosan rendelhetek korongokat, már anyát megfűztem, apa jön :Đ
•  A CACIB kvalifikációs kiállítás ( Szilvásvárad, Húsvét szombat ) már 99% hogy megyüünk, és Zsófiival ♥ -az az egy százalék, csak az, ha pl a kocsi elromlana vagy valami, dehát megoldjuk : DDXD -
• Angi kapott chipet
• Találtam, pár napja egy gyönyörűűséges.. de tényleg nagyon szép Amerikai Staffoprdsihre terrier kölyköt, kis aranybogárka volt*-* És szerencsére mglett eredi gazdija, és mint kiderül jó helyen van, sétálni is hirdják, csa a keritésen keletkezett egy lyuk és mondanom sme kell : DD
Röviden ennyi ..:)
helyesirási hibákért sorry, de sietek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése