Oldalak

2011. április 30., szombat

Képek!

Nagyonnagyon régen .. nemis merek visszanézni, hogy mikor hoztam utoljára képeket ,szóval ............

Döglött kutya

szégyelld magad :)

Julius-K9♥

Hogy ő sosem akart idenézni :C


ésésésésésésés képzeljétek.. kiderüült.. hogy akit frsibeest a CACIBon láttam ( megjegyzem életem első frsibee-jét láttam ..♥aaaahw♥*-*    ) Ezekben a percekben Bécs pályáit koptatjáááák*_* Ilyen nincsen ♥*-* Kérhettem volna aláírást :C
Istenem annyira jóóóvolt az a 2-4 perc amíg őket láttam *-* Pedig "csak" egy spontán gyakorlás volt ... elkell mennem egy frsibee versenyre (nézőként) hogy legalább részben kielégíthessem vágyaimat a sport iránt, mert teljesen nem lehet :D♥♥ És erre nemtudok elég szivecskét irni C: *_*
Nos ....döbpergés ... őőőőők voltak azoook*_* ♥



És hát ilyen alkalmat nem lehet veszni hagyni ... én még oda mentem hozzájuk kérdezősködni meg dícsérni hoyg milyen ügyes :''))) *-* aaaahw.*-*♥:D


xoxo.

2 megjegyzés:

  1. wáááá milyen képeeeeek. *-*♥♥
    mióta vártam már rájuk!! :DD
    nagyon jók lettek a frisbees képek neked szinte csak ugrós nekem meg csak futós. :DD♥
    szólj ha mész nézőnek. ;DD♥♥

    VálaszTörlés
  2. köszii♥♥
    Hááát szólokszólok.
    Gondolkoztam rajta hogy egy (vagy több?:P) frisbee szemináriumot nyugodtan megejthetnénk ...:) Ha benne vagy .. de már eztz beszéltük is :*
    :)♥

    VálaszTörlés