Oldalak

2011. május 6., péntek

para.

Jajajajajajajjajaj. Elkezdtem nagyon parázni a verseny miatt. Nem csak azért mert eddig az elején kivül, semmi nincs meg a kűrből, DE mivan ha ....
ha Molly nem fog pörögni mert melege lessz => lassúlni fog.
Ha Molly odapisil a ringbe  :OOOO
Ha nem fog rám figyelni ... figyelmetlen lessz, kifut a ringből, elkezd szimatolni

milessz akkor ? ......
féleeeek
Most hétvégén megcsinálom azt a kűrt és pung tum. Annyira félek. Prübálok még javítani a lelkességén, mostanába már odateszi magát :)
para2.
dgyááááááááááááááááááááááááááááááááááááá:OOOOOOOOO
tegnaptól nincsen fórum :(( Komolyan mondom, most tükröződik hogy milyen függő vagyok :( De akkoris. Imádom. Remélem ez csak ideéglenes .. olyannyira hogy órák kérdése és visszaállítják mert ha nem én belehalok .. frsibee .. f.k.  .... dog dancing :(((((
Na akkor most nopara:
vagyis izééé.. vasárnap Magyar dobermann klubkiállítás és elv én vezetem fel Angit .. mostmég nemis izgulok .. valamiért nem izgulok de az a jó. : DD*-*
Holnap meg Német tenyésszemle *-*:DD♥
Imádom az ilyen kutyás hétvégéket < 3333333
De már  lehetnének agility-s hétvégéim is (edzés) :')) :'((
===========================

Amúgy jó ha tudjátok, hogy szeretem ha vannak kommentek, nyugodtan irhatnátok néha .. így azthiszem hogy alig van 1-2 olvasom :C
:)))):*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése