Oldalak

2011. május 22., vasárnap

I. Alfa dog dancing verseny

Jaaaaaaaj szóhoz sem jutok.:DLegelejéről ? -Oks.!
Hát az az igazság hogy én már szombaton felmentem Miskolcra délután, mert csak igy lehetett megfoldani, a reggel ötórakkori indulást:-), ezzel kihagyva az ivónapokat, amit igy visszagodolva 1000000000000x megérte♥
Hát a szombat este nagyon . furi volt :-)  Kiderült hogy ahol én leszek ott a özelben lakik Eszter , aztán párszor sikerült elkerülni egymást, végül este fél tíz körül csak össszefutottunk annál sunyi bükkáruháznál:-)
De végül legnagyobb örömünkre csak kiderül hogy a szomszédban lakik szal ...:'''D
Molly nagyon jól türte az utat , sőt már lassan feltűnően nyugodtan aludt:s:D
Hát a verseny úgy volt hogy 2 körül kerültem sorra. Volt egy kűröm, amiről annyit mondanék, hogy az első elemet jól megcsinálzuk, aztán szétestem, és csak impró volt végig:sssss
De Moly nagyonnagyon pörgött a 30 fok ellenére, szval nagyon büszke vagyok rá, és szépen figyelt .*-* Miattam nem voltunk olyan jók, vagyis kihagytam 1-2 cuki trükköt ...:(((
A Duinába 2x is megfürdött, és egyszer Buksival nagyon egymásra találtak, annyit rohangáltak *-*:DD
Első helyezettek lettünk, a Junior hobby osztályban, nagyon örültem neki, és a legkevésbé sem számítottam rá :)(:
Köveztkező bejegyzésben videó és képek ;)

1 megjegyzés:

  1. Juuuuj, gratula!!! Nagyon ügyik vagytok, csak így tovább! Várjuk a vidit meg a képeket:)

    VálaszTörlés