Oldalak

2011. július 16., szombat

Otthon édes..

Tudjátok a mondást mindenhol jó de ...:))
Fantasztikus hetet tölthettem Debrecenben zsófival és Mollyval, sok mindenkivel találkozhattam, sok mindenhova mehettünk és a többi ♥Köszönöm♥:)
Olyan részletes beszámolót nem nagyon fogok irni, Zsófi ( www.mollcs.blogspot.com ) mindent leirt ... MAJDNEM.
Igen igen az ultrahang. Teljesen biztos hogy Molly kismama, ami jó is bár inkább rossz, de remélem végül csak jó lesz ( :'D ). 3 kölyköt láttunk az ultrahangon, szóval ennyire minimum fogunk számítani.  Erre a nyárra megvan a KUTYÁS program úgy érzem . Még hetei vannak Mollynak, de 3 gazdi már van, velük a napokban fogok ejteni egy kisebb-nagyobb beszélgetést ( :
Igazából én sem így terveztem a nyaramat , de ezt most már végigfogom csinálni ( más választás ? problem ? )
Sajnos nyári munkát sem találtam, ez nagyon elkeserítő, nem tudom mihez fogok így kezdeni...:) Lehet hogy tényleg megfogom csinálni azt a bizonyos kutyasétáltatós plakátot, és betenni az állatorvosi rendelőbe.. veszíteni semmit sem fogok.
Angievel nagyon elkezdtünk gyúrni, jövőhét szombaton Debrecenben éjszakai CAC, tegnapelőtt neveztünk,  úgyhogy szűkös másfél hét után kiKELLesz hoznom belőle a legjobbat. VAGY , mert van egy másik variáció,  vagy apa fogja felvezetni.
Minekután a Magyar dobermann klub kiállítást jól elszúrtam, nem tudom mihez fogok kezdeni, de hát ebből kéne tanulnom, ráadásul meg kell mutatni, hogy egy pofon után is feltudok állni ( meg majd 2 pofon után.:D ) 
Szeretnék Angievel Cani crossozni, találtam egy nagyon jó K9-es felszerelést ( naná, azért van ára... ), remélem apa támogatni fogja az ötletemet :D

3 megjegyzés:

  1. És Molly milyen kutyától lett vemhes??? Oo terveztétek vagy véletlen csúszott be? Amúgy nem nem azért kérdezem hogy rád zúdítsam milyen szaporító vagy meg ilyenek...nem az én stílusom, sőt utálom ha ezt vágják a fejemhez. De azért gondoltam nem lehet baj ha megkérdezem :P

    VálaszTörlés
  2. Véletlenül csúszott be, én nem akartam hogy legyenek kölykök. De már szerintem írtam, hogy Benitől van:D. Viszont apa kitalálta , hogy most 'vetéljen el' és ősszel befedeztetjük egy másik westievel. Őszintén szólva nem akarok szaporítani, de ma teljes mértékben bebizonyosodott hogy semmi, úgyértem tényleg istenigazából SEMMI beleszólásom nincsen Mollyba ( :O ). Szóval úgy néz ki hogy most nem fog elleni, ősszel meg lessz egy westie alom .
    Énis utálom ha valakit leszaporitóznak, meg annak az elvnek is ellene vagyok, hogy egy mocskos szaporitó mindenki, aki tk nélkül elleti meg a kutyáját EGYSZER, viszont tényleg ugy, hogy mindenkinek jó legyen( vagy fogalmazok ugy hogy lelkiismeretesen).
    Na de ebbe már nem tudok beleszólni, örülök is meg nem is:/:)
    Te hogy avgy ezzel?:

    VálaszTörlés