Oldalak

2011. július 22., péntek

nyááár van....:D

Uu mostanában NAGYON ritkán irok ennek elég sok oka van.. többek között hogy hol én nem vagyok itthon, hol nálam vannak meg iylenek. Már fórumozni se szoktam, csak a dd fórumot turkászom a versenyes videók miatt..S:
Mindenki jól van, Molly pocakosodik, Angie növekedik, Dizzyék meg hozzák a formájukat :)

Frizbizek a dobermannokkal.. Femi egy örökké őrült kutya, sose fog benőni a feje lágya... elmebeteg:DD Dizzy nagyon megfontolt, ő csak akkor ugrik a korongért ha biztos a dolgában, ellenben Femivel és Angievel, ők ugyis ugranak, ha a korong előttük lebeg 5 méterrel, vagy ha gurítom a labdát...:'D
Dizzy viszont nem tudja leváltani a frsibeeet, nagyon behalás :D
Még mindig készüülünk a holnapi CACra, viszont nem fogom felvezetni, nekem túl sok ez a stressz, a beállitást nem is gyakoroltuk úgy hogy nem csinálom ezt végig, elrontani meg nem akarom:S
Mollyt meg pihentetem :/
Szeptemberben lesz Heroszos dd verseny, sajnos ki kellessz hagynom, hacsaknem valami miatt áttennék októberre :'( Pedig még anya is elengedne :(
Zsófit is holnap visszük haza, annyira sok és annyira jó képeket csinált a kutyákról, végre normális fotók*_* :* Augusztusban még jön.....:PP Kiskutyázni...:DD
Néhány kép, legtöbb fb-n ugyis fentvan :











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése