Oldalak

2011. július 24., vasárnap

Kitűnő 1.

Ahogy gondoltam, végül nem én vezettem fel Angiet. Nem azért mert apa nem engedte, én nem akartam, túlságosan bevoltam stzresszelve, nem lesz ez igy jó a továbbiakban. Szóval kitünő 1. helyezett lett a csajszi..*__*Most már tényleg nagyon belehúzunk a felvezetésbe, és bár nem biztos hogy az IDC-re nevezünk is, de épp beszéltük hogy még hova fogunk menni Angievel.
ÚEddig :
• November 26-27 Budapest CACIB
• Október 9 Mátészalka CAC
• Okt 16 szentendre CAC
És az Ózdi CACra is n megyünk, de nem nevezünk.

Aztán elkezdünk készülni a tenyésszemlére, engedelmest, örzővédőt, tavasszal lenne tenyésszemle, meg német tenyésszemle is.

Ezen kivül jó lenne frisbeezni is vele, szerintem megállná a helyét :)

Mollyval meg megyün majd szeptember 4.én dd versenyre. MISKOCRA! oylanjó h ilyen közel rendezik:) Meg agility verseny is lesz.  Tök jólett volna fehérkutyakén a jumping páyát végigfutni, de nem tud minden akadályt sózval sztem ez kivan zárva :/

És még azon is gondolkoztam, hogy mivel úgyis trükközök Angievel , és ha elmegyünk majd Mollyval egy olyan versenyre ahol meghirdetik a trio kategóriát ( 1 ember 2 kutya ) biztos fogok nevezni..:D Just for fun.:DD


ÖV kezdetek.. egyemmeg milyen telipofával...:DD




:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése