Oldalak

2011. június 12., vasárnap

Nyaralás, vagy nem nyaralás ?. ||| Képek♥

.. ezitt a kérdés ....:/
Azt hiszem hogy öö 24.én megyünk Bulgáriába .. és igen eddig tök úgy volt hogy jön Moly is .. erre valamelyik nap felhoztam , és mondja anya hogy de kellett volna szólni meg hogy minek vigyük meg minden .. ki hogy van ezzel, de tavaj is voltunk .. és Molly nélkül nem nyaralás a nyaralás :|
5 kg-ig lehet vinni kisállatot ... jó Molly 8 kg de ki fogja lemérni a recepciónál ? elküldeni úgysem fognak .. meg szobatiszta .. meghát akor is na :| akaromakaromakaromvinni.
Tavaj is olyna jó volt .,. leszáűmítva hogy 7 napból 4x rossz idő volt, ami érdekes, mert Bulgáriában ha rosz idő van , egy fél napig, vagy nagyon max egy napig tart, és mi nagyon jól kifogtuk .. egyszer megyünk oda, akkor is pancser az időjárás.:) És olyanolyan jó mert a hoteltól ( Burgas hotel beach 4* ) avgyis ha kilépek a hotelból, már a homokos tengerparton vagy, a lábamat süti a homok..hmm*_* :P
Következő bejegyzésbe hozok tavajról pár képet, csak most a másik gépen vannak ..:/
Az tény hogy mi a 18. emeleten vagyunk, mert onnantól kezdve vannak a családi szobák, és hogy amikor étkezési idő volt, tömve voltak a liftek, de akkor is nagyon jó nyaraláás vollt ..*-* (:
Jááááj de akkor Mollyval milyen jó lessz ? Ha jön oO .. ajjmár egy kiskutya miért okozna olyan nagy problémát ? Vinnénk a ketrecet is , este mennék vele sétálni, amikor reggeli ebéd vacsi van ( teljes ellátásos ) olyankor meg belenne zárva ..(: Reggfelit meg ált  kihagytam, mert a ....-se fog felkelni a nyaralásán 10 óra előtt .. amugy meg délelőtt mindig van megegszendvics .. ebéd után vacsoráig meg sütik voltak   <-- mind ingyéér.:''''D
Kutyás élményem egyáltalán nem volt, arra emléxem csak, hogy a parton voltunk, és vagy 3-4 10 év körüli gyerek akart betuszkolni egy husky-t a tengerbe , aki meg a hullámoktól mindig megijedt ..:/ -.-
Pedig én már nagyon beleéltem magam hogy jön Molly is , nélküle talán .. nem is megyek :|

Amúgy az egyik ismerősünknek most van egy dobermannja , 3 hónapos, és kértté a segitségünket fülvágás ügyileg . Aztán ajánlottuk nekik a "mi" orvosunkat, ma pedig segitettünk neki átkötözni .. egy tündér az a kutya .. de az elmondásuk szerint hihetetlen agresszív. Az a probléma vele, hogy ha bemegy az ágy alá, ott nagyon bevadul, és nem lehet kiszedni, meg néha amúgy is.
Felajánlottam a segitségemet, meg hogy majd viszem sétáltatni. Mondjuk egyértelmű a probléma, és mondtam is nekik, hogy most kell megnevelni, mert amikor 40 kilós lesz ...

Ja és miközben a nyaralásos képeket kerestem, rátaláltam pár olyan képre amit Zsófi (Molly ( Merkúr) gazdi:D♥) készitett nálunk ..

Olyanjólnézki*_* Itt még bundás volt :P

Kertünkből táj :) Végre egy jó minőségű kép(:

Itt nagyon hülyén nézünk ki:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése